DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Sunday, May 22, 2011

AMEKAW 15HB MEI 2011

Big Brother Ramli sedang discrene testKelasi kapal terdampar didaratAmeKawGaya maskulinStylo KBKJPebagai ragam Big Brother Azreen memberi taklimat (tuan rumah tu )InterprimeKeluarga Bahagia KBABSambil menunggu sempar berposingOriBig Brother Ramli Gaya seorang penoreh getahOtai Benut Bersama pengacara AMEKAW ( Zahari dan Amat) )Dua sahabat dari KBAB

AMEKAW 15HB MEI 2011, a set on Flickr.

Atas dasar kesatuan hati, Kelab Basikal Antik Benut (KBAB) telah mempelawa dan menjemput KBKJ untuk turut serta dan meramaikan bilangan peserta kayuhan sempena Rakaman Program TV ( AMEKAW) di Kampung Permatang Palas, Benut Pontian.

Seramai 15 orang peserta dari KBKJ yang berkesempatan untuk hadir dalam program berkenaan. KBAB dan KBKJ di pertanggungjawabkan untuk mengiringi peserta yang mengambil bahagian didalam sukan extrime yang disediakan untuk para penduduk di kawasan berkenaan.

Terima kasih dari kami di KBKJ kepada KBAB atas jemputan tersebut. Kerjasama dan kesatuan hati didalam berpesatuan amat perlu untuk memastikan sesuatu kelab terus berdayasaing dan mampu merealisasikan objektif penubuhannya.

No comments:

Post a Comment