DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Tuesday, April 6, 2010

HEBAHAN KAYUHAN 2 NEGARA


Acara Kayuhan 2 Negara atau singkatannya K2N merupakan gabungan pencinta dan pengayuh sepeda tua dari Malaysia dan Indonesia. Melaka Negeri Bersejarah merupakan lokasi pertemuan pencinta Sepeda/Basikal Tua bergabung menjadi satu melestarikan khazanah lama dimata masyarakat setempat dan generasi muda khususnya di Melaka.

KSTJB ingin menjadi rakan blog yang pertama mempromosi dan bertindak sebagai media penyampai untuk membuat hebahan program yang gilang gemilang. Sehubungan dengan itu KSTJB ingin menyeru kepada rakan sepeda dikawasan selatan ( Muar, Batu Pahat, Segamat, Kluang, Pontian, Johor Bahru dan yang sewaktu denganya ) menyokong program berkenaan.


Setelah mendapat mandat dari BM mewakilkan KSTJB sebagai wakil rasmi untuk pendsaftaran penyertaan dikalangan rakan-rakan sepeda dari kawasan yang dinyatakan. Kepada rakan sepeda yang ingin turut serta dalam kayuhan berkenaan sila daftarkan nama didalam borang yang disediakan. KBTBB akan menerima penyertaan terakhir sehingga 2 minggu sebelum berlangsungnya program kayuhan tersebut.

Atau anda boleh dapatkan borang pendaftaran secara berkumpulan dalam format M.S Word.( disyorkan ). Sila KLIK DISINI. e-Mailkan borang berkenaan ke kstjb@yahoo.com.




NAMA
EMAIL
HP NO
PENAMA LAIN
KELAB
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]