DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Sunday, May 8, 2011

220 PESERTA KTM2011 SUATU KEJUTAN DI PONTIAN JOHOR

SALAM HORMAT DAN SALAM SEPEDA 1 MALAYSIA.

Seperti yang diduga, berita KTM2011 Pontian Johor akan terus berada didada akhbar informasi rakyat sepanjang bulan ini. Dari satu akhbar meniti ke akhbar yang lain. Bukan saja akhbar di Zone Selatan sahaja yang memaparkan berita berkenaan. Bahkan akhbar di Zone Tengah ( Melaka Hari Ini ) juga menyiarkan bingkisan berhubung KTM dan juga kegiatan serta penglibatan Kelab-Kelab Basikal seMalaysia yang kian aktif memertabatkan khazanah silam di mata masyarakat.

Tahniah dan terima kasih kepada KBTBB terutama Sdr.Ikhwan kerana usaha dan inisiatif beliau sendiri mengarap cerita untuk dijadikan tatapan masyarakat di Melaka khususnya. Bukan publisiti yang dikejar tetapi kesedaran terhadap khazanah silam yang perlu diterapkan. Diharapkan Kelab-kelab lain juga harus mencontohi KBTBB yang kini terus memacu kehadapan dengan perubahan-perubahan positif yang ditonjolkan oleh mereka. Dengan cara begini masyarakat Malaysia dapat memahami dan peka terhadap keujudan kita sebagai individu yang bertanggung jawab dalam merialisasikan objektif agung tertubuhnya Kelab Basikal Tua/lama/antik/klasik di Malaysia.

Sekali lagi terima kasih kepada KBTBB kerana berkongsi cerita KTM2011 kepada masyarakat di Melaka khususnya. Secara langsung KBTBB telah memertabatkan Pontian sebagai sebuah Daerah yang harus dikunjungi dan aktiviti berbasikal perlu di muatkan dalam kalender perlancongan di Johor dan Pontian khususnya.


KTM2011 di dada akhbar Melaka Hari Ini
( Ikhsan dari KBTBB)



No comments:

Post a Comment