DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Sunday, July 12, 2009

SEPEDA TUA , SENI DAN ALAM


Salam Hormat..

Tanggal 11hb Julai 2009 Sepeda Tua Johor Bahru mendapat jemputan dari Pejabat Hal Ehwal Koprat Canseleri UTM Skudai bagi memeriahkan Program "Saturday Night Event" yang turut mengundang Kumpulan Kopratasa. Aktiviti malam tersebut bertemakan Seni,Alam dan Kemanusian. KSTJB diminta mengenakan Busana Baju Melayu bagi menonjolkan keaslian bersama sepeda tua.

Kami cukup teruja dengan keperhatinan pihak penganjur yang melihat sepeda tua sebagai satu karya seni yang boleh diketengahkan dan dipertontonkan kepada masyarakat kampus khususnya. Kesenian dan keunikan yang ada pada sepeda tua sedikit sebanyak dapat menyumbang kepada tema Seni,Alam dan Kemanusian pada malam tersebut. KSTJB pastinya tidak melepaskan peluang yang ada didepan mata untuk mengabdikan kenangan bergambar bersama kumpulan Kopratasa sejurus selesai membuat persembahan. KSTJB ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada pihak Canseleri UTM selaku penganjur Saturday Night Event kerana sudi menjemput kami untuk turut serta memperkayakan Kesenian dan Kemanusian pada malam tersebut.
Terima kasih juga diucapkan kepada rakan-rakan KSTJB kerana sudi meluangkan masa senggang mereka untuk turut serta dalam program berkenaan. Terima kasih tak terhingga juga kami rakamkan kepada Mr.Cyfu dari Architorture-cyfu.blogspot.com kerana tidak jemu merakam gambar kami setiap kali kami mengadakan aktiviti bersepeda. Semuga Allah membalas jasa baik tuan. Sila klik DISINI untuk melihat koleksi gambar dengan lebih jelas.

No comments:

Post a Comment