DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Sunday, May 24, 2009

SARAPAN PAGI


Salam Hormat untuk semua.......
Pada pagi minggu yang lalu (24hb Mei ) beberapa ahli KSTJB telah keluar berkayuh ronda-ronda pagi dan bersarapan bersama. Kayuhan hanya untuk ahli yang berkesempatan dan tinggal berhampiran dengan warong yang akan kami tuju.
Lokasi pilihan untuk bersarapan pagi adalah warung bersebelahan roundabout Kangkar Pulai. Minggu ini seramai 6 orang telah tiba ditempat yang dijanjikan. Seperti biasa, kehadiran kami menjadi perhatian pengunjung di warung tersebut. Kayuhan pagi kami hari ini agak berlainan sedikit dari kayuhan pada minggu sebelumnya. Dimana pada pagi ini kami membawa kamera bagi merakamkan beberapa babak untuk dimuatkan ke dalam blog KSTJB sebagai kenangan dan juga tatapan rakan sepeda yang lain.
Sambil pekena kopi dan teh panas kami sempat berbincang akan program yang hendak dijalan secara kecil-kecilan sebagai mengisi hujung minggu dan merapatkan hubungan sesama ahli KSTJB. Sempat juga kami melayan beberapa pertanyaan dari pengunjung warung yang bertanyakan beberapa soalan tentang sepeda yang kami miliki. Soalan yang biasa diutarakan adalah Mana Dapat ?, ada lagi ke !. Ternyata sepeda tua masih lagi diminati oleh generasi sekarang dan mereka yang pernah suatu ketika dahulu menggunakan perkhidmatan sepeda tua.. "KHAZANAH LAMA TETAP DIPELIHARA". Lihat seterusnya..................

No comments:

Post a Comment