DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Tuesday, February 9, 2010

MEREKA BOLEH.. KITA BAGAIMANA?

cukup tercabar dan pastinya kalau disini
1 Malaysia pasti mampu melakukanya

Para Pendokong/peminat khazanah dua negara

(pinjam gambar eks Bro Iwan..)

Salam Hormat untuk semua..

Cukup mengasyikkan dan pastinya mereka yang melaluinya akan merasai keseronokan berkayuh ditengah-tengah lautan basikal tua. Tapi isunya kenapa mereka boleh dan kita masih belum mampu untuk merealisasikan sebegitu rupa. Seperti kata penulis BM " kita di Malaysia mempunyai segalanya.. dari segi kemudahan, lokasi menarik dan pelbagai agensi yang boleh dilibatkan sama".

Pastinya semua peminat sepeda tua di Malaysia akan tabik spring dengan usaha yang mereka lakukan. Bak kata "wonder pets" apa yang penting........KERJASAMA. Penulis hanya mampu menyuarakan sesuatu yang boleh dibawa untuk dibincangkan dan harapan penulis agar ada individu berketerampilan yang tampil untuk membawa satu pembaharuan dalam dunia perbasikalan tua di Malaysia.

Tahniah KSTJB ucapkan kepada Saudara Ihwan dari BM yang sedang dan dalam usaha memertabatkan sepeda tua di Malaysia kenegara jiran dan menjalinkan hubungan antara dua negara. Semuga ada individu dari pihak-pihak yang berkaitan dapat melakukan sesuatu dalam membantu memajukan produk pelancungan di Malaysia. Terima kasih juga atas pinjaman foto diatas walau dasarnya tanpa minta "ijin" dahulu. Tapi tak apa kan.

No comments:

Post a Comment