DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Saturday, July 17, 2010

KAYUHAN RIADAH TAMAN U

Pada tanggal 20hb Jun 2010, KSTJB telah mengadakan kayuhan riadah sekitar Taman Universiti, Skudai Johor. Hanya sekadar kayuhan petang dengan tujuan mengisi masa lapang dan juga mempermosi Sepeda Tua kepada masyarakat setempat. Walaupun hanya sebahagian sahaja ahli yang dapat turut serta didalam kayuhan tersebut tetapi ianya berjaya menarik minat orang ramai yang berada disekitar kayuhan dijalankan. Tahniah diucapkan kepda mereka-mereka yang dapat meluangkan masa untuk melakukan kayuhan berkenaan. Pastinya akan ada banyak lagi kayuhan riadah bakal dianjurkan oleh KSTJB.



2 comments:

  1. Sebenarnya jumlah ahli yang turut serta bukanlah ukuran. Paling penting ada aktiviti dan kegiatan. Ada sesetengah kelab hanya aktif ikut musim...itu yang jadi sejuk. Sejuk tu sebab takde aktiviti bukan kelab...itu padangan kami di KBTBB.

    ReplyDelete
  2. Benar KBTBB. Yang pentingnya aktiviti berjalan terus. Yang pastinya sesiapa ada kelapangan akan ikut serta. Kami sedia maklum dengan kesibukan tugas dan aktiviti keluarga masing-masing.

    Kami akan pastikan KSTJB terus bergerak mengikut langkah yang diusahakan oleh KBTBB. InsyaAllah

    ReplyDelete