DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Thursday, June 17, 2010

MAKLUM BALAS K2N


Salam Hormat dan Salam 1 Malaysia


Saya mewakili KSTJB ingin mengambil kesempatan disini mengucapkan TAHNIAH yang tak terhingga kepada seluruh warga KBTBB diatas kejayaan menganjurkan Program Kayuhan 2 Negara pada 6hb Jun 2010 yang lalu. Satu penganjuran yang cukup berjaya dan bermakna kepada penggemar sepeda tua terutamanya mereka yang terlibat secara langsung didalam kayuhan tersebut.

Sehubungan dengan itu saya ingin mengajak seluruh peserta kayuhan yang berkesempatan melayari Blog KSTJB untuk berkongsi pendapat,komen/komentar tentang program kayuhan tersebut. Semuga dengan adanya komen dan pandangan yang positif dari tuan-tuan dapat dijadikan panduan untuk kelab lain yang ingin melakukan penganjuran sepertinya.

Pandangan dan komen ikhlas dari tuan-puan terlebih dahulu kami ucapkan jutaan terima kasih. Nota: Tuliskan pandangan atau komen tuan-tuan didalam ruangan komen didalam topik ini.

2 comments:

  1. saya rasakan satu program yang sungguh berjaya dilaksanakan oleh kbtbb walaupun ini kali pertama saya , isteri dan anak menyertainya menarik minat kami akan terus sertai apa jua kayuhan selepas ini.Insyallah . Tahniah 3X

    Mohd Nor Ali (Sepeda Tua Kluang ) STK

    ReplyDelete
  2. Tahniah Mohd Nor....
    Terima kasih kerana sudi berkayuh bersama kami..dan rakan2 sepeda yang lain.

    ReplyDelete