DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Sunday, January 17, 2010

SOULCYCLER

Salam Hormat untuk semua....
Cukup lama dan memang dah lama tak update blog nie. Agak sibuk sedikit campur sedikit "M". Alhamdulillah dan terima kasih saya kepada Mr.Cyfu yang selalu mengingatkan dan memberi pandangan tentang blog ini (perlu diupdate).


Topik kali ini berkisar kepada SOULCYCLER .Rick Gunn.beliau juga merupakan seorang writer, photographer, adventurer, speaker, human being. Beliau telah melakukan kayuhan secara solo mengelilingi dunia hingga ke Borneo dan Sabah Serawak. Bezanya beliau mengelilingi dunia bukan menaiki basikal Tua/antik tetapi dengan menaiki mountain bike.

Apa yang ingin saya ketengahkan disini adalah keazaman dan semangat beliau sepertimana Mr.GB yang penuh keazaman untuk menjelajah Semenanjung. Diharapkan keazaman Rick Gunn ini akan menjadi pembakar semangat kepada Mr.GB untuk meneruskan cita-cita beliau menjelajah Sabah dan Serawak atau mengelilingi benua Asia suatau masa kelak.

Untuk melihat perkembangan dan catatan penggmbaraan Rick Gunn sila klik di sini.

3 comments:

  1. Salam tuan,
    Maaf ... sedikit lagi cadangan... kalau bole tuan ceritakan skit lagi pengalaman beliau selama 3tahun keliling dunia dan linkkan juga ke home page dia. (buat dua link).
    tq tuan.

    ReplyDelete
  2. Betul tu cadangan tuan cyfu, agar dapat ceritakan pengalaman untuk perkongsian semua.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih mr cyfu dan nostalgiabasikaltua. Akan diusahakan sedikit masa lagi. Agak sibuk sikit la nie. Man-man na!...Tq

    ReplyDelete