DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Monday, September 28, 2009

RINDU PADA KAYUHAN

SALAM HORMAT UNTUK SEMUA....
Hari ini genap 10 hari kita merayakan Aidil Fitri. Tetapi masih belum ada sebarang pecetus dan pembakar semangat untuk KSTJB mengadakan kayuhan pemanas badan. Mungkin juga bahang Hari Raya masih hangat dirasai....dan mungkin juga kesuntukan masa untuk berkayuh sama.... atau barangkali terlalu banyak jemputan "open house" yang perlu dipenuhi. Walau apa pun alasan, kayuhan pelepas rindu perlu dilakukan walaupun hanya seketika untuk bersama sambil menikmati sarapan pagi. TAPI BILA TU ....!!!!

4 comments:

  1. salam semua...
    saya cadangkan jika tiada aktiviti kayuhan, buat satu workshop dan pameran sepeda tua. Beri penerangan tentang apa jua yg dirasakan perlu orang ramai tahu pasal sepeda tua. maksudnya sessi appresiasi sepeda tua. lokasi cadangan.... di utm. amacam...

    ReplyDelete
  2. salam & selamat hari raya utk ahli "Sepeda Tua".

    saya cadangkan apa kiranya kalau ahli nie buat kayuhan ke Chamek Kopitiam @ Bdr Baru Uda. Lokasi dkt area Mydin. bt buat demo & promosi sekali.

    sejak dibuka pada minggu terakhir Ramadhan, org memang ramai yg datang. bolehlah lepak2 sambil try kopi chamek.

    kalau ok, saya blh tolong arrangekan dgn pihak kopitiam.

    wassalam.

    nadri (016-6650767)
    http://chamekopitiam.blogspot.com
    http://mohdnadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Saya tahu Chamek Kopitiam tu. bagus jugak cadangan tu. Cuma kalau kami nak kayuh dari Skudai Mak Hi punyalah jauh.

    Anyway terima kasih kerana sudi melayari blog kami. InsyaAllah kami akan adakan kayuhan di Johor Bahru pada cuti sekolah ini. penyertaan dari Kelab Basikal Klasik Melaka, Batu Pahat, Muar, Kluang dan KSTJB sendiri. InsyaAllah Pihak Chamekkopitian sudi membantu apa2 yang perlu. Skrg dalam proses perbincangan tentang kayuhan tersebut.

    Kebetulan Pengasas Chamekkopitiam adalah adik ipar saya. So Tahniah kerana berjaya menambah jumlah kios Chamek Kopitiam. Semuga perniagaan anda terus maju. Lokasi yang cukup baik. landskap dah sediaada. Tahniah sekali lagi.

    * Kami mohon izin untuk attachkan blog Chamek Kopitian di blog KSTJB.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Mr. Cyfu. terima kasih juga atas cadangan tersebut. kami belum berani untuk membuat workshop, maklum ler bahan dan info yang perlu diketengahkan belum mencukupi. Boleh dibincangkan lanjut dengan ahli dan member2 Kelab dari daerah terdekat. InsyaAllah. Kami cuma nak kayuh2 pagi hujung minggu dulu sebagai pemanas badan sebelum membuat kayuhan di Bandar Johor Bahru pada akhir tahun nanti.

    ReplyDelete