DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Wednesday, September 2, 2009

SALAM TAKZIAH DARI KSTJB

Salam Hormat Untuk Semua....
Pertamanya KSTJB mewakili rakan-rakan sepeda di seluruh Malaysia ingin mengucapkan salam takziah dan simpati terhadap apa yang berlaku di Jakarta dan beberapa kawasan di Indonesia hingga meragut lebih 44 nyawa, beratus mangsa tercedera dan beratus rumah serta bangunan musnah akibat gempa bumi. Kepada rakan-rakan onthelis diseluruh Indonesia diharapkan dapat bersabar dengan apa yang berlaku.

Memang benar "berat mata memandang, berat lagi bahu memikul". Kami di Malaysia amnya dan KSTJB di Johor khasnya turut bersimpati dengan peristiwa tersebut, tambahan ianya berlaku tekala umat islam sedang mengerjakan ibadah puasa dan akan menyambut lebaran tidak lama lagi.

Kepada rakan-rakan sepeda di Malaysia marilah kita sedekahkan Al Fatihah kepada mereka yang terkorban khususnya yang berugama islam sebagai keperihatinan kita kepada rakan-rakan di sana. "ALFATIHAH" Note: 2007 berlaku pada 13 sept, 2009 pada 2 sept (kedua-duanya dalam bulan Ramadhan )

1 comment:

  1. Salam Aidilfitri buat semua sahabat-sahabat KSTJB terutamanya kepada Sdr. Mofti, Sdr. Ajid, Sdr. Burn dan rakan-rakan di JB.

    Semoga riang ria & ceria disamping keluarga tercinta. Mohon ampun dan maaf di atas segala kesalahan & keterlanjuran.

    Dengan Ingatan Tulus Ikhlas drpd :-

    Ikhwan & Wawa - Basikal Malaya

    ReplyDelete