DAPATKAN BORANG KEAHLIAN KSTJB DI SINI. Anda akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan
_________________________________________________________________________________________








Wednesday, February 4, 2009

Tahniah!!.. Kelab Basikal Klasik Batu Berendam

Tahniah Kelab Basikal Klasik Batu Berendam.....kami di KSTJB tumpang seronok dan gembira kerana usaha-usaha para pencita sepeda dan khazanah sejarah berusaha untuk melestarikan peninggalan zaman lampau untuk tatapan umum tentang betapa bernilai dan berharganya nilai sejarah khazanah lama diwaktu kini. Usaha-usaha sebegini perlu diperluaskan supaya generasi masa kini tahu dan faham terhadap menghargai warisan zaman. Kami di KSTJB memohon izin kepada semua warga KBKBB terutamanya Saudara Ikhwan dan Puan Azwa bagi memaparkan artikel berkenaan didalam blog kami.Tahniah sekali lagi kepada KBKBB dan terus melestarikan khazanah Malaya.
Berita selanjutnya sila ke Berita Kosmo 5hb Januari 2009



Tahniah Mr. Alias Omar

5 comments:

  1. Salam Hormat dari saya untuk seluruh ahli KBKBB, Saudara Ikhwan, Puan Azwa, Saudara Mat Sarip dan Saudara Sophyan Hakim. Saya Mofti Marzuki selaku administrator blog KSTJB ingin memohon kemaaf kepada saudara/saudari kerana terpaksa men"delete" segala komentar sebelumnya bagi artikel diatas.

    Tindakan saya ini adalah berdasar kepada nasihat yang telah saya terima dari beberapa rakan yang telah lama berkecimpung didalam bidang basikal klasik ini. Ada diantara pandangan yang saya terima datangnya dari ahli KBKBB sendiri dan tidak kurangnya dari anggota blog basikal yang lain. Mereka sependapat mengatakan supaya isu tersebut dihentikan demi menjaga maruah dan keharmonian blog-blog basikal di malaysia. Kita tidak mahu rakan-rakan basikal klasik dari negara tetangga akan mentertawakan kita kelak.

    Saya akur dengan pendapat dan pandangan mereka.Pastinya suatu masa kelak kita akan bertemu bersama didalam aktiviti yang dianjurkan oleh rakan pencinta basikal klasik di Malaysia.

    Sekali lagi saya mohon kemaafan kepada tuan-tuan atas apa yang saya lakukan ini. Mungkin juga ianya kesilapan dari saya dan KSTJB yang telah memaparkan artikel tersebut. Tetapi percayalah niat KSTJB hanyalah ingin berkongsi keseronokan bersama tuan-tuan apabila sesuatu aktiviti yang dijalankan oleh pencita basikal klasik mendapat perhatian umum.

    Salam hormat dari saya
    Mofti Marzuki
    KTJB

    ReplyDelete
  2. RALAT : memohon kemaafan kepada saudara/saudai buka kemaaf.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Maaf dari pihak saudara saya terima seadanya dan saya hormati keputusan saudara itu.

    Saya menanti kedatangan pihak saudara ke kuala lumpur untuk bertemusua dengan kstkpb. insyallah kita dapat bertemu dan kita dapatlah menyambung tali silaturrahim dan diskusi face to face yang sihat dan terhormat, sebagaimana yang saya war-warkan.

    ReplyDelete
  5. terima kasih pada moderator blog kstjb kerana membantu membina blog saya. insyallah akan saya menafaatkan ilmu yang dicurah dan akan update dan upgrade dari masa ke semasa...

    ReplyDelete